2013年8月4日 星期日

吟彩日本餐廳


假期放下d 靚食物相片

香港人喜歡食日本菜,我對日本菜都有偏好

早前去灣仔吟彩試菜,感覺良好

睇番KC既資料,店內師父係鑽石陣容

對於呢間日本菜,十分之有期望的


先來前菜

季節前菜拼盤,有粟米豆腐、水八爪魚、西京味噌北海道芝士

呢個組合我最喜歡粟米豆腐,粟米甜味配豆豆腐清甜

夏天既頭盤當然清涼點較好,個水八爪魚都幾好味



剌身拼盤

海膽、吞拿魚腩、北寄貝

睇佢賣相都感到新鮮,剌身重點都係新鮮,個吞拿魚腩贏晒,哼(我代佢哼)




關東煮

帶子、蘿蔔、炸豆腐

蘿蔔幾清甜

夏天並唔係蘿蔔季節,所以一定要好靚既蘿蔔先唔會有苦味及有渣

蘿蔔應有清甜晌呢個關東煮內搵到





帶子

佢份量有番咁大,當然肉厚,煮完後佢既甜味依然


天婦羅,老實講,我覺得天婦羅有待改善,我嫌佢唔夠乾身





茗荷

係花既一種,帶少許甜味

但是略油了



粟米鰻魚



無花果

無花果受熱後,甜味會更凸出,第一次食炸過既無花果

感覺新鮮



爐端燒

鮑魚,鮑魚唔錯,佢仍然係稔滑,無煮得過火



大統領冬菇、露筍



特選和牛及黑豚肉蒸籠

見到個蒸籠好期待,加上和牛…




裡面仲有蒸菜呢



先將肉鋪平晌菜上,然後蒸



蒸好後用肉去卷蔬菜一齊食



原蒸既肉會令肉既味更加濃,因為佢原汁原味




和牛當然十分好味啦~



Hello~牛肉你很好


土鍋卸飯:毛蟹海膽飯

呢個飯好食,充滿蟹肉加上泡海膽,珍珠米粒粒分明





甜品:

每樣都好食



仲有粟米味雪糕,仲有番茄味的,我要搵番張相呢



環境唔太逼,可以舒舒服服食餐飯




Fans page仲有新blog. Click here and like --->   https://www.facebook.com/taisiu9
新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
仲會講祕密



2 則留言:


  1. 土鍋卸飯一睇就知好食喇,哈哈
    [版主回覆08/06/2013 12:24:28]無錯!佢好好食

    回覆刪除

  2. 嘩,未食過蕃茄味雪糕,唔知味道如何呢?
    [版主回覆08/06/2013 12:24:13]味道唔錯的,都幾好味啊

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾