2013年8月15日 星期四

嘩以滋?


經過全城熱話既尤特後…一切回歸平靜

天氣都無咁熱

不過唔知點解,我心情隨著天氣都變差了,未去番有陽光

說來話長,近日總有d諗唔通既事,又有d唔明白、又有d唔知點

唉…算吧

好!入正題

好多人問我係咪唔飲湯,好少見我post

答案唔係,但係我飲開既湯就會不停飲,咁我無乜奶油每星期都擺一次同款既湯

我好奇怪,人人都食蘋果同橙,即使覺得無乜特別都唔會唔食

而我唔食蘋果同橙,蘋果都d,橙直頭唔食

但我日日食生果,例如提子、菠蘿、加上時令生果…西瓜、荔枝等等

而湯我唔飲西洋菜又唔愛青紅蘿蔔,反而近年愛上合掌瓜湯,其次愛上蘋果螺片雪耳無花果湯

前者清甜,後者…感覺好滋潤,雖然我唔愛蘋果,但係煲湯感覺好潤

無錯!人去到某年紀清熱既未必需要好多,但滋潤不能少



Fans page仲有新blog. Click here and like --->  https://www.facebook.com/taisiu9
新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
仲會講祕密



3 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾