2013年8月12日 星期一

黑功(黑椒汁食譜


呢幾日熱到爆,熱到我以為自己會溶

又爆忙,星期六同朋友食生日飯、過澳門試菜,搭番淩晨船回香港

然後第二朝十點崇拜、再去day camp,仍然未熱死同累死都足夠感謝主

呢幾日心痕想整黑椒汁,我唔想買現成醬汁因為偏鹹

所以想整

其實得幾樣材料:黑胡椒、洋蔥、牛骨湯或雞湯、牛油、麵粉,然後自己整既無咁鹹辣度自己控制

最喜愛佢配茄汁意粉食,哈

黑椒汁係地道港式醬汁

我要用電話過番d step相先寫埋個食食譜,等等




材料:  *如果想整蒜蓉汁,可以唔落黑椒轉為蒜蓉

黑胡椒   2茶匙

洋蔥       1個

牛骨湯或雞湯    500g (通常一罐雞湯或牛骨湯 400g,大家要加番d水至500g便可以,牛骨清湯city's super有售)

麵粉       2湯匙

牛油       少許

做法:



將黑胡椒磨碎,我用慈手動 blender打碎,大家都可以用現成黑胡椒碎,不過無咁香





洋蔥切碎,牛油加落鑊再爆香洋蔥至金黃色,一定要比耐性去炒到金黃


加入雞湯或牛骨湯,煮佢15分鐘,然後將洋蔥湯隔走洋蔥


因為要炒個麵粉,所以我留起少許洋蔥,加少少牛油同洋蔥兜一兜佢

然後加入麵粉,炒到下圖咁麵粉黏上洋蔥上

慢慢將之前煮好洋蔥湯加入鑊,再加入黑胡椒碎煮到理想杰度便可以

*黑胡椒唔好一次過加,要遂少遂少加,免得太辣!

*另外你見我無加鹽,因為雞湯同牛骨湯越煮會越帶出鹹味,到最後你認為唔夠鹹先加鹽









Fans page仲有新blog. Click here and like --->  https://www.facebook.com/taisiu9
新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
仲會講祕密

3 則留言:


  1. 期待期待!
    [版主回覆08/12/2013 13:49:45]加食譜了

    回覆刪除

  2. 個汁可以keep幾耐?
    [版主回覆08/12/2013 13:49:34]第一次整未知幾耐

    回覆刪除

  3. 洋蔥點先可以爆到金黃色??
    我果次想爆...點知越煮越出水...

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾