2013年8月9日 星期五

午蓋


連續三日我都會每日走兩場,但仍抽到時間整午餐

今日早醒了,無法再入睡…唯有去買兩隻蟹玩午餐

呢個焗蟹蓋我想整好耐,但因為…唔知點解總係無心機去試

不過…只要我仍生存,我仍然會用我既熱誠去打動自己去整(講到自己好勁咁)

其實我喜歡既焗蟹蓋一定要全蟹肉而唔係豬肉囉

所以拆蟹係必要,拆蟹唔難,無論隻蟹幾大隻,d肉都係得dd

於是我加洋蔥同埋磨菇去做,兩隻蟹做到兩個蓋

哼~

完成了呢個後…下個目標係…未諗到!做埋本書先講





肉蟹    2隻  洗淨、清理好,蒸10分鐘,然後拆肉

洋蔥    半個切粒粒

罐頭磨菇  1小罐切片或粒

淡忌廉    100ml

水        50ml

麵粉       1.5湯匙

做法:

爆香洋蔥了磨菇、加蟹肉炒勻

加麵粉,炒成少許膏狀,加入淡忌廉煮熱,加水、再落少放調味、鹽、胡椒、香草等等

兜到佢杰身便可以放上蟹蓋、然後灑少許麵包糠、用200度焗10分鐘或至表面金黃
i



蒸到剛熟已經可以拆



得蟹鉗多肉dd


may姐教用罐頭磨菇可以避免出水,加埋 cream、調味等等






Fans page仲有新blog. Click here and like --->   https://www.facebook.com/taisiu9
新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
仲會講祕密




3 則留言:


  1. 大少奶, 真係用2100度咁大火 ???

    回覆刪除

  2. 我懶得拆肉, 現成又唔新鮮又貴..所以成日都放棄左想用肉蟹整野食既念頭

    回覆刪除

  3. ahhhhhhhhh, 呢味野絕對係我死穴, 我最鍾意食嘅野之一!
    我當年擺酒都有呢道菜!
    但我真係懶得去整呢

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾