2013年8月30日 星期五

韓亦風


仍處於休息狀態,但個腦都不停有新idea

只係有無體力去完成

不過…一個人如果有條筋,就爭好遠

等於有d人有條懶筋,乜都懶

有d人有條買野筋…即係我!咁就成日想買野

好彩我仲有條煮野既筋,晌煮得就煮既時候試......... 燃亮我意志 鼓起我勇氣 前面去再創傳奇
今次係韓式雞亦,非常好食,好食到不得了,又係用整泡菜個辣漿整,其實唔辣,整泡菜要靠辣椒粉或辣椒先夠辣

呢個我超喜歡

唔知點解……我總係好喜歡將盒辣醬用於其他用途!

如果將個韓醬轉tabasco就係我最喜愛既水牛雞亦





Fans page仲有新blog. Click here and like --->  https://www.facebook.com/taisiu9
新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
仲會講祕密


4 則留言:


  1. 親愛的大少奶, 可以俾個食譜給我們一衆粉絲嗎?

    回覆刪除

  2. 食完會衝上雲霄...................

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾