2013年8月1日 星期四

magic@ Bene in Sheraton Macao


近兩年經常過澳門試菜,最大感覺係…澳門既Fine Dinning做得好好

而且競爭大,求進步既心亦都較強

當然做食客既係受益人

近兩次試菜都選擇即日來回,來去匆匆,幾個鐘內來回澳門,主要係…我有正職

我既正職係…大少爺私人衣食住行家事管理雜費統計清潔聯絡小組社交娛樂使錢健康關注行政專員
所以我還是歸心似箭的

雖然來去匆匆,但這趟行程好值得,因為Sheraton邀請了意大利米芝蓮星級名廚 Alfredo Russo做客席主廚

幾度菜式都有驚喜

不過…至到8月3號,大家見到時都未必趕得切去,但係唔緊要,睇相片都見到當中既magic

佢只有晚餐先可以食,酒店公關因為就我時間先會安排在下午

Bene in Sheraton



環境當然滿分



阿弗雷多‧羅素套餐 Alfredo Russo Set Menu
先來前菜
Alfredo's oyster

將生蠔做成雪葩感覺,但個蠔仍然鮮味同帶少許creamy,係第一次咁食之餘仲滿有驚喜




美酒係唔少得既



太空館?哈~我見到佢就覺得係太空館

到底係乜?



係一個沙律

特制水牛芝士番茄沙律
Special caprese salad with tomato and mozzarella

個芝士做成冰既感覺,裡面係新鮮既番茄、芝士,輕輕用少少鹽調味過,佢好靚又好食



野生粉紅三文魚特調月桂西芹汁

係一個慢煮既三文魚,佢調既鹹味夠但唔會好咸
熟既三文魚如果調味唔夠,個魚油會食人覺得太重味
但佢調得夠之餘仲保持嫩滑,加上用香芹去配,好食



檸檬意大利肉雲吞

呢個雲吞個皮都得好好,佢唔會好粉,保留少許彈性




烤野生多寶魚伴洋蔥

野生既魚肉質結實有彈性,個烤洋蔥都好好食

粉紅胡椒焗羊肩配馬鈴薯忌廉

個羊肩做法係好難,咁大件咁厚,要佢熟但唔會變粗係有難度

個廚將佢做到全熟但仍然軟滑,羊肩既羊味剛好,有羊香但唔會太臊



呢個甜品讓我感覺幸福,食之前無諗過咁好食,好想再食……

係蜜桃湯配杏仁忌廉加rum酒 jelly

佢用新鮮白桃打成汁,然後加上杏仁忌廉,個底仲有rum 酒做既jelly,凍凍既甜品

令人讚嘆,一個太完美既一個甜品

希望大廚再來澳門或香港可以再食得到!我會掛念你…當星光優美


Fans page仲有新blog. Click here and like --->   https://www.facebook.com/taisiu9
新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
仲會講祕密


3 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾