2013年8月6日 星期二

韓粉


HI~

大家好!心情幾好,天氣好,做食譜又做得好

人開心就自然想亂up 24……哈哈

我幾乖,天氣好都唔走出街

其實我怕熱

今日繼續做我應該做既事

早幾晚電視發佈…翠玉瓜唔炒得,當晚我炒了

用韓國翠玉瓜炒韓國粉絲

事緣,我之前整泡鮮魷剩下了少少韓國辣醬,唔夠做泡菜,但又唔知做乜

於是用佢來醃牛柳絲同炒韓國粉絲

韓國粉絲好好食,佢質感夠煙un,加上辣醬去炒,好得

個牛柳絲又係好好食

加埋成碟都好食!哼

我仲加了菇同泡菜同炒一鑊熟





Fans page仲有新blog. Click here and like --->   https://www.facebook.com/taisiu9
新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
仲會講祕密





6 則留言:


  1. 我都好鍾意食韓國粉絲, 好好味

    回覆刪除

  2. 我都有照炒翠玉瓜呢

    回覆刪除

  3. 嘩,好靚好醒胃,見到d胃口番晒黎! 又食得又睇得!

    回覆刪除

  4. 好好味,好想食呢味

    回覆刪除

  5. 流口水-ing... 我好鐘意食韓式炒粉絲, 要唔要落好多油去炒呢?

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾