2013年8月18日 星期日

快樂假期@Hyatt Regency hotel


一直以來晌香港除了迪士尼之外,未試過住酒店

晌我心目中…人晌香港除了離家出走外,唔會住酒店

至少電視劇係咁講

不過…原來我會開心,原來我會有放假feel

今次沙田凱悅酒店邀請一個住宿體驗

一入房見到海景已經有放鬆感覺,其實我屋企望到少少海景

但晌市區你望過對面海只感到壓逼感,但至少呢度有個廣闊既感覺

好好笑,我同大少爺講,要投入當自己放假中,於是我就將今次體驗做:再渡蜜月

我同大少爺要有放假感覺,原來當你咁去諗,真係可以有呢種感覺呢



感謝酒店upgrade我呢間套房







一入房就見到呢個景,人都放鬆了



呢個鳥結糖好好食,哈





其實呢中間時間我同大少爺去過新城市廣場,我有十年無行過

不過好快又返酒店,連新城市廣場都好人山人海,又係集齊各品牌既店鋪

於是好快回酒店

我覺得沙田凱悅酒店有個好優勝之處,係佢唔係晌老遠,而係大學站,一個比較寧靜既地方

所以你會有放鬆既感覺

返酒店後去過嘉賓軒Lounge飲杯飲品同食小食,悠悠閒閒地過



羊串好食,為夠嫩有羊味,但我要留肚晚餐





酒店安排晚餐,食buffet,原本有個燒烤區,但天氣唔好所以坐室內


我無食太多海鮮,佢有帶子剌身,都唔錯



蟹腳,都帶有鮮味,喜歡


都有燒烤物食,仲有pizza,薄薄既好食

呢件烤羊好食,你可以同大廚要求熟度



呢碟大少爺既,佢食秋刀魚同燒牛肉

燒牛肉幾好食,佢燒到香香既,但肉嫩嫩既



乳豬都好食,皮薄夠脆唔肥,乳豬既重點佢有齊



燒烤仲有魷魚、蝦同超甜菠蘿


其實鹹點仲有中式既辣酒煮螺、小菜,但因為呢碗湯,我唔記得影相

呢個係螺煲雞湯,但重點佢足料仲有百頁結,我超喜愛食百頁結

個湯夠足料自然夠甜,仲有另一款湯赤小豆煲冬瓜,我要大少爺飲兩碗去濕

我覺得佢既湯都有心思,晌夏天清熱去濕好重要的



Crepes即製既,佢非常好食,因為皮薄唔油彈性剛好

其實呢個甜品好似好普遍,做得好唔容易



大少爺話葡撻好食,其實佢好多甜品,有古力、雪糕好多款、焦糖、各款生果雪萉

仲有糖果、各款蛋糕,水準都唔錯

雖然我好飽,但至少都試幾款呢



18/8 早晨

一覺睡醒天光了

窗外天空每朵白雲 去寫醉人曲譜!哈



食早餐,晌嘉賓軒食,因為昨晚太飽,只想食少少早餐


早餐對我來講…唔太需要好多花巧






我揀了…


仲有雞粥,初初我諗…無油條與醬瓜既粥…

點知送來時兩樣都有,開心

個雞粥清清地唔錯啊


朝早唔飲凍飲,一杯熱檸茶都已經足夠

下午會到沙田18試菜,返房休息下先



「夏日家庭度假營」住宿 包裝 由 HK $ 1,480 +10% 起 , 包括以下優惠
1 寫意山景客房住宿 。
2 於池畔酒吧享用清涼夏日特飲 2 杯 。

3, 咖啡廳自助早餐 2 位
(6 歲以下小童免費)

(4) 使用酒店單車 2 小時(最多 2 輛)
5, 免費通宵泊車(只限 1 輛,最多 24 小時)

6, 並可選擇以下其中一項 :
免費參與「凱悅兒童營」60 分鐘活動 1 節(當中包括由著名博客多蘿西馬教授兒童廚藝班)

於 Melo Spa水療水療中心享用 25 分鐘的“ 兒童手部美甲
Fans page仲有新blog. Click here and like --->  https://www.facebook.com/taisiu9
新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
仲會講祕密



6 則留言:


  1. 不用舟车劳顿也可享受短的假期,不錯

    回覆刪除

  2. 環境真的很不錯

    回覆刪除

  3. good view in the hotel ! good food ! thanks for showing us !

    回覆刪除

  4. 早餐同buffet都唔錯喎 ~~
    不過最正都係甜品 !!!

    回覆刪除

  5. 好正呀

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾