2013年8月30日 星期五

新開始

Yblog要close了,所以先晌呢度建立,希望搬得晒所有野過來啦

估唔到今年真係咁大變化

連個blog都真係要搬,不過…萬事不及我生活上將會發生既變化來得緊要

只係估唔到yblog摺得比生活或身體上微妙既變化來得快

呢d只係小事一樁,如果問我捨唔捨得過2000萬既瀏覽量

我只會答:新生活既開始,一切從新開始都係好事

又小了壓力呢!

不過…大少爺比我更加著急咁,我真只希望能夠將以前既文搬過來

其實…唔諗得咁多呢




34 則留言:

  1. 係邊都好~~都會繼續睇~~

    回覆刪除
  2. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  3. 我以後會習慣過黎呢邊睇架呢~~~~

    回覆刪除
  4. support!!會向呢邊keep住睇:)

    回覆刪除
  5. 我會習慣click黎依度架啦>_<

    回覆刪除
  6. 你搬去邊我到會跟, support !

    回覆刪除
  7. 知道 yahoo blog close 好想死...
    因為你, 我都係度開左 account

    回覆刪除
  8. support~ 機緣巧合下來到你的新網站,才發現自己原來N年前開過一個Acc。哈哈~完全無印象! :)

    回覆刪除
  9. 你去到, 就看到邊^^死跟.....

    回覆刪除
  10. 去到邊都要睇大少奶個BLOG

    回覆刪除
  11. 向好的向方面諗,是一件好事

    回覆刪除
  12. Please make sure you move all your previous blog posts to this place! Would be super sad if I can't reference back to old posts. =(

    回覆刪除
  13. 我都人肉搬緊...但想睇下YAHOO打包檔會不會令我可以快點~
    最煩係相的問題!!!!驚斷哂LINK >_<

    回覆刪除
  14. 支持!
    =>身體上微妙嘅變化
    我見親呢d字眼就會聯想一d喜事, 唔知啱唔啱呢

    回覆刪除
  15. 我都搬了個來, 跟住你, haha! 得閒來探我呀!

    http://saraleung212.blogspot.hk/

    回覆刪除
  16. 我都已經開始加入呢邊行列

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾