2013年8月14日 星期三

風繼續吹的午餐


生活應該有態度

打風既午餐都要有佢應有既態度


正所謂不時不食,打風既時令菜當然係…午餐肉

難得有個風雨飄遙既二人午餐,當然要食時令菜式

除了午餐肉、一定要有佢個friend煎蛋、打風人人都話d菜會貴,就食過拍青瓜

當然唔少得既湯,無花果雪耳螺片湯

我勸你早點歸去,你說你不捨歸去,只叫我抱著你...............2pm前後落波大少爺要上班去

風繼續吹 不忍遠離 心裡極渴望 希望留下伴著你.............................








Fans page仲有新blog. Click here and like --->  https://www.facebook.com/taisiu9
新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
仲會講祕密


5 則留言:


  1. 我中年也計劃食午餐肉,打风必食!
    [查太回覆08/14/2013 12:40:09]噢!是中午!

    回覆刪除
  2. 打風必食,可惜我唔記得買(>_<),仲有埋佢個fd!真係正到\(^o^)/

    回覆刪除

  3. 我今日都係食午餐肉
    點解咁似年糕既

    回覆刪除

  4. 哈!我中午食餃子烏冬呢!

    回覆刪除

  5. hahahaah, 估唔到你都會煮咁hea的野, 果然應節!
    我當日都係食餐蛋麵

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾