2015年9月1日 星期二

乾杯

是咁的,上星期六mini同佢老公大隻佬約了上我家探臭包

咁當然要食埋晚飯

後來那個豬契媽都join,於是又諗煮乜好

其中一個新菜式,啤酒雞腿

話說我好喜歡用啤酒煮肉類,當中既酵母成份會令肉質鬆化

而呢個做法只需要4樣野,肉類、老抽、糖、啤酒

咁又一道菜,效果唔錯的,d雞腿比我煮咁耐都唔會實

味道又剛好,微微啤酒香

所以話…煮野唔係難,煮得好也是應份的,哼


雞腿      8隻

老抽      60g

糖     30g(我再補一粒冰糖)

啤酒            1罐

*喜歡的可以加幾粒乾蔥頭

將雞腿剪一刀

老抽加糖煮一煮後放上雞腿令其上色





前前後後左左右右後就倒罐啤酒落去

開大個火令佢滾起,改用中慢火炆佢

期間又前前後後左左右右咁轉下佢,30分鐘上晒色後就可以開回大火令佢收汁

幾個步驟就done,至少當晚客人好飽都幫我清晒









大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

2 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾