2015年9月22日 星期二

近日好累,包包成日5、6點瘋狂大叫

我無一晚可以安睡到天明

又唔知佢做乜大叫,又唔係換片又唔係飲奶,總之每日像雞啼咁叫

我累到乜心機都無

但佢咁細個又無可能怪佢,唯有包容包容再包容吧

好累!寫少d字吧

今次個楓糖餅乾係我整比教緊既主日學學生食,新學期開始,我也要重新投入做主日學導師了

為了令學生食得好,唔好食埋d太多化學物品或者三不像既茶點,我會努力的

呢個餅乾較脆,有好香既楓糖味,餅乾實係乾既,應該無人食過濕既餅乾吧




牛油   60g

糖霜   35g

鹽      1g

蛋    半隻

楓糖   60g

低筋麵粉 200g

泡打粉   1/2茶匙

做法:焗爐預熱 170-180(視符自己個爐火力)

牛油加糖霜打至淡白色

分3次加入蛋打勻,加入楓糖漿

分三次篩入低粉、鹽及泡打粉,輕手拌勻

將所有麵糰放入保鮮袋用手壓平(不要用木棍碌,令餅乾變硬),放雪櫃半小時壓模

放入焗爐焗15分鐘或餅乾變金黃色




大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾