2015年9月15日 星期二

原來我一直忘記了補回這食譜

是咁的…我一直好想試整呢個菜式

可惜,你叫我整成個魚頭,我未整都已經嚇死

所以我一直無試

直到一日百無了賴晌度諗今晚食乜時,我就醒起用魚肉做咪得囉

我有包石斑魚塊晌雪櫃,就係咁當晚就整了

大少爺頂唔住咁辣,而我就完全忘我境界

重點是…佢真係辣,但用新鮮辣椒整,辣得舒服咁囉

食譜:

石斑 魚塊       1包(我在Aeon買的,大家可以用一條魚去整)


紅辣椒            12隻

青辣椒          2隻

鹽            1茶匙

白醋          1茶匙

蒜頭             2粒

做法:

將魚肉索乾水,加入少許鹽及生粉撈一撈

紅辣椒、青辣椒切碎或細粒、蒜頭切粒粒,加入鹽及醋撈勻,靜置10分鐘

魚塊鋪上碟,加入所有辣椒鋪平

大火蒸10分鐘,期間預備熟油淋上面便成了




大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾