2015年9月29日 星期二

蒜蓉蝦蒸糯米飯

過了中秋後,又是食糯米季節了

我會將食物分季節的,有些食物我認為唔係季節既話就唔會整

糯米飯對我來講從來都屬於冬天

今日終於可以再整我最喜歡既蝦蒸糯米飯

蝦既鮮味直滲入糯米飯中,雖然整蟹會更好,但我一個人又唔想食成隻蟹

今次做法同以往唔同,將蝦一開二,令蝦既鮮味會更加滲入飯之中

所以糯米飯帶有鮮甜味的

加埋蒜蓉蒸,食之前加少許豉油及麻油

易整又美味呢


食譜: 1人份量

糯米          半碗

虎蝦         4隻

蒜頭         3粒

做法:

將糯米先浸2小時,如果想糯米較黏及軟身可以用熱水浸

想爽口既話用室溫水便可以

將米浸完後隔去水份,放入碟或蒸籠中先蒸20分鐘

*節瓜同蒸蛋唔關事的,係包包午餐,不過我用蒸爐有空間放晒入去蒸

幸好蒸爐唔會令味道互相傳送,否則就會影響味道

蒸好飯後就鋪上開了一半既蝦,放上蒜蓉


再蒸20分鐘便完成,可以加豉油及麻油及蔥花

方便易整既呢,哼


我的好幫手Bosch蒸爐







大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾