2015年9月4日 星期五

蛋丙

是咁的……

我成日上台灣既食譜網站睇,成日見人整蛋餅

由無興趣睇到有興趣

不過…我係唔會立亂跟人食譜,於是我都係左揀右揀咁啦

呢個食譜易整,感覺佢會係酥香型的

既然係咁就試整啦

同埋呢…呢個食譜寫可以用油或者豬油去整,我揀了豬油

因為好少量,如果大家唔想去買豬油可以用自己用開既油

但我信豬油一定會酥d

我夾了肉鬆入去,即時加分啦,哼

通常假期前後無乜人理我的,在假期前後的自言自語晚上,大家因為呢個蛋餅記起我


食譜:3塊

中筋麵粉              100g

熱水                     60g(原食譜80,太多了)

豬油或油             5g

鹽                         2g

餡:

蛋           1隻

蔥花       少許

肉鬆        隨意   

做法:

麵粉加鹽及豬油或油,再加入熱水,如果覺得乾可以再加水



 搓至不黏手,分成45g一個

用塊濕布蓋著,靜置1個鐘

碌至好薄,放入油鑊煎


加入蛋液,慢火烘至蛋成型(蛋唔好一次過加太多)

蛋都成型後熄火加入肉鬆,再卷起切件




大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

4 則留言:

  1. (揮手)我都係唔會立亂跟人食譜,左揀右揀先決定呢XD
    假期要係屋企等人整洗衣機,好在有你嘅POST陪我~~一陣睇完又去廚房搞下先:)

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾