2015年9月14日 星期一

諗唔到


是咁的…假如你個BB要食椰菜牛肉飯

但每樣材料都剩下大一堆時,你會點做?

我就做了波蘭菜卷,其實我未去過波蘭,未食過那個地方既菜

但我見到mommy dearest佢整了,咁我好有興趣咪整囉

加上以上材料其實包包都係食得

咁佢就食椰菜牛肉芝士飯

媽咪食菜卷

咁當然呢個世界好唔公平,我個既加了忌廉汁,佢個就無汁的

我見mom做用茄汁,但我個人未較單純,所以愛白汁(聽講是無關係的)

呢個配搭出來出奇好味,其實好易做的


將椰菜一片片撕下,烚佢5-10分鐘軟身


預備牛肉碎同飯(據說應該用洋薏米的,但飯也不錯啊)

份量可以隨意,大約兩樣加埋大半碗已經夠

再加1/4個洋蔥撈勻,加入半茶匙鹽、黑胡椒、可以的話加少許紅椒粉也不錯

撈勻後放入菜中卷起,如果菜莖太硬可以切走



加入白汁及芝士用180度焗20分鐘(視符火力而定)


白汁做法:

淡忌廉       200ml

雞湯           100ml

牛油            少許

麵粉          1湯匙

將牛油加麵粉炒起,炒至成膏狀就加入淡忌廉

煮到杰身後加雞湯,滾起後煮至你想既杰度,就可以煌火

如果放焗爐焗既話,但汁可以杰少少

如果炒麵粉炒得唔好會有粒粒,煮好後隔篩一次便可以了





大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾