2015年9月25日 星期五

十年後的.......包包

利申:懷孕開始,身邊好多朋友都話:你實有奶粉贊助啦

其實我一直堅守唔會因為贊助而亂去接受贊助

大家仍記得包包半歲時濕疹好嚴重嗎?當時我不斷晌Page問人點算好

之前飲開另一隻牌子的奶粉,後來兒科醫生話試下轉飲雀巢能恩,當時只覺得姑且一試

轉奶粉後包包皮膚好快康復仲無翻發

於是包包便從6個月起轉飲了雀巢能恩奶粉直到現在,更令我感覺到自己堅持不要胡亂轉奶粉係正確既

近日機緣巧合下有機會跟雀巢能恩傾合作機會,終於都建立合作關係

我可以晌自己平台上與大家分享更多雀巢能恩奶粉及其他產品既資訊呢

話說回頭…

記得懷孕時我好想知包包個樣似邊個又想知佢點既樣

到現在我又好奇包包長大後會點既呢?

會變雙眼皮嗎?

對對眼會似我多一點變大嗎?

咁個鼻似Daddy咁高嗎?

十萬個為什麼湧現既時候…

原來有個Game係會可以upload自己小朋友依家個樣,就會見到10後的樣子

都可以滿足下我好奇心吧

快d click入去試玩吧 --> https://goo.gl/2szXCA

頭2,000位參加呢個Game 可獲贈1罐雀巢超級能恩2/3/4 號奶粉

資料由雀巢超級能恩提供



沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾