2015年9月24日 星期四

yeah~

賣廣告既背後,我仍然盡我努力去做食譜

如果唔係滿足大家咁多年來支持,我亦唔需要每日、隔日、隔幾日要去寫不同食譜

有些食物好小家常飯中出現,但我卻要去發掘去試做

咁多年來…我都幾乎無間斷

正如…別人要工作,我也有工作

但我這些工作卻可遇不可求,有既、合適既就接,接左就盡力做

但我仍然好努力去share大家想睇既....食譜

今晚我整了好好味錦滷雲吞,個雲吞唔係從前出外食既雲吞皮做

而係用春卷皮作做,原因…家在深山囉

但佢好靚仔,亦好好味啊


裡面夾了墨魚肉,墨魚肉火鍋季節好易買到,我在Aeon買的

用一塊雲吞皮或春卷皮,中間加少許墨魚肉,不用太多


對摺成三角型


再對摺兩隻角

小煲倒油,油熱後轉中小火炸就不會炸到焦黑


個汁

洋蔥    半個

青椒         1個

菠蘿       1小罐(一片切四)

叉燒         幾件(可落可唔落)

汁:

茄汁           3湯匙

白醋        3湯匙

糖         2湯匙(怕酸就加多少少)

鹽         少許

水         50ml

另備生粉+水做成生粉獻

洋蔥、青椒、菠蘿、切件,叉燒可以切成小件全部入鑊爆香

將醬汁材料全部撈勻,倒入鑊煮至滾起,最後加入少許生粉獻,煮到微杰醬汁便可以




大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾