2010年9月9日 星期四

清新感覺,夠晒醒覺


表弟先生,生日快樂!祝你日日都益力多

今日係表弟先生既生日,祝佢兩本作品繼續大賣
(我第三第四本書都係佢幫我影架嘛,當然要祝佢大賣,哈)

噢…點解點解今日咁熱架?

點解早個星期感到秋意,但呢幾日熱都咁既呢

我都要諗下d清新食物

早星期睇到Winnie姐既書,其中有一款係用青瓜盛載食物既

睇到都覺得好fresh

所以呢…我就學佢整,加吞拿魚沙律釀入溫室青瓜

清新既感覺返來啊!哼~




只要我將你地add為blog友咁你地留言就唔需要再輸入水蛇春

如果想我add你,你就留言比我啦!

咁以後留言就可以唔駛為抽水蛇春去煩惱囉

Fans page仲有新blog. Click here--->







新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
ab_chan@ymail.com




沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾