2010年9月30日 星期四

可可米&大大梨(附食譜)


我相信人到咁上下年紀就會想當年

又或者而家既我只會選擇開心既片段去回憶

所以總覺得回憶係美好

中四既時候,我有位要好女同學,佢用食物盒載住一盒古力味既小食

佢切到一條條,脆脆地

於是問佢邊度買?係乜呢?

佢答:我自己整架!

當時我覺得驚為天人,自己整?你媽咪比你入廚房架?你自己整?

嘩!大廚啊

同學當時只係答:好易之嘛!用牛油、棉花糖、可可卜卜米

我當時真係好羨慕

亦因為近來記起呢個片段,所以就付諸行動go go go去整




如同學所講只得三樣材料,但我材料稍作加減

可可米    90g
棉花糖    15粒
牛油      15g

做法:

將牛油煮溶,轉小火加棉花糖慢慢煮溶

棉花糖溶後加可可米,攪勻後放入盒壓平,然後雪一陣切件,done






另…近日大少爺愛上食梨

所以…索性從日本訂購一箱豐水梨

只需一日就空運到港




噢!一開箱後,大少爺見到好大個既梨好似擠逼戶咁晌個箱內

佢笑到好似個梨咁啊

真係好甜又多汁呢








將你地add為blog友咁你地留言就唔需要再輸入水蛇春

如果想我add你,你就留言比我啦!

咁以後留言就可以唔駛為抽水蛇春去煩惱囉

Fans page仲有新blog. Click here--->







新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
ab_chan@ymail.com


my FB:ab_chan@ymail.com



沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾