2010年9月11日 星期六

表錯情@海鮮站


今晚為表弟先生慶祝生日

同忌廉bun表妹、大少爺一行四人去海鮮站


表弟先生每年都會有3個月同我同年齡

佢成日都提住我幾多歲,激屎人

好開心同佢食飯,最開心係收到佢送既禮物囉

先講下餐飯,海鮮站的確每次食完都覺得好開心

表弟先生叫我同各位祝賀佢既bloggers講多謝,多謝

法國蠔,鮮味喔




翡翠螺




蟶子




砵酒鮑魚




龍蝦湯







龍蝦兩食

龍蝦沙律




龍蝦伊麵,好味啊




我送禮物比表弟先生,表弟先生回禮比我

佢好認真同我講:表姐我有份禮物送比你

當佢拎出來,我心花露放,最愛既連卡佛啊

我真係好開心咁收,到底係乜呢?




拎出來,居然係一個電腦膠袋?係乜呢




月餅一個

然後…佢成晚望住我笑,佢話見到我個樣好好笑

我就鬧佢:你下次送野比我,求其包住得喇!咪再比個錯覺我呀)))))))))

哈哈哈!簡直係表錯七日情

似半醒加半醉,像幻覺似現實裡,蝦.....哈.......吓




要我將你地add為blog友咁你地留言就唔需要再輸入水蛇春

如果想我add你,你就留言比我啦!

咁以後留言就可以唔駛為抽水蛇春去煩惱囉

Fans page仲有新blog. Click here--->







新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
ab_chan@ymail.com


沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾