2010年9月22日 星期三

月餅節快樂


祝各位月餅節快樂!

我好鍾意叫中秋做月餅節,知點解嗎?

每逢中秋節都會有比其他節日多一份想念

新年就會被習俗同歡樂氣氛充塞腦袋

聖誕就更加有一種快樂氣氛

端午節…會被糯米掩蓋一切

唯獨係中秋,總會特別多思緒

但無論點,我都會享受節日,所以我係會食月餅

好奇怪平時我唔食蓮蓉,只有月餅我先會食,所以自己將中秋改為月餅節

感覺甜美dd

今晚都唔係煮太大陣象既晚餐,因為今朝趕Fashion & beauty既稿同相

所以都只係下晝開始整呢

鮑魚生菜




個鮑魚琴日同呀妹 lunch後行Sogo買既,係阿一鮑魚出品

佢一盒有5~7隻,視符大小

成袋座熱就可以,鮑魚味好濃,good

比罐頭鮑魚好味




燒排骨,大少爺鍾意燒排骨

所以我用整叉燒既做法去整,只係塊肉轉為金沙骨

食譜

磨豉醬    1湯匙

海鮮醬   1湯匙

薑汁     一湯匙

生抽     3湯匙

玫瑰露酒  半湯匙

糖        5湯匙

乾蔥   5粒切片

將所有醃料撈勻,放肉入去,如想整叉燒就加梅頭肉,燒排骨就加金沙骨

醃一晚後放入焗爐 230度焗,

焗到見到收汁取出塗1次蜜糖,5分鐘後再取出塗第二次

再焗5分鐘後出爐




近來勁愛花雕蒸蛋白,Annie Leong個食譜實在無得頂

碟中橙色既汁係我用蝦頭加Annie leong教既獻汁淆成

good




必有既湯




今晚大少爺會煮湯丸比我食,佢好愛煮湯丸呢








將你地add為blog友咁你地留言就唔需要再輸入水蛇春

如果想我add你,你就留言比我啦!

咁以後留言就可以唔駛為抽水蛇春去煩惱囉

Fans page仲有新blog. Click here--->







新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
ab_chan@ymail.com


my FB:ab_chan@ymail.com

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾