2010年9月1日 星期三

雞包仔包雞包仔


我部DC仔仲未返來我身邊,佢好曳,唔跟主人返屋企

當日晌私竇主人走既時候,佢都唔跟我走

攪到想upload生日會既相都唔得

當日餓底生日會主腳係:烈女Fei E仔

佢提出主題係…包仔

即係要包住既食物,例如…水餃、釀乜乜、包物物仔..etc

而我就整忌廉蔬菜雞卷仔,即係有蔬菜晌裡面既雞卷仔

可惜,有一個乜都唔食既烏吱仔,令我唔可以包西芹仔

當日又有3個係整乜乜蘆荀卷仔,又唔想重複蘆荀仔

不過…今日我想講既係白汁,之前有人問白汁點整

呢個係齋白汁底,識整個底就可以自行加配料

(我今日學"林小姐"乜都想加個"仔"字,哈)

近日Yblog新措施,只要我將你地add為blog友咁你地留言就唔需要再輸入水蛇春

如果想我add你,你就留言比我啦!咁以後留言就可以唔駛為抽水蛇春去煩惱囉

***********************************************************************************白汁食譜

淡忌廉   200ml

雞湯     150~200ml

麵粉     2湯匙

牛油     40g

做法
1.將牛油落鑊,轉細火,遂小加麵粉、兜勻,直至成膏狀

2.分次加入淡忌廉,邊攪邊加,直至忌廉與牛油粉糰混合,成糰狀

3.分次加雞湯,慢慢加,要邊煮邊攪,攪勻混合再加直至加到自己理想既杰度
(如想杰身,加夠雞湯就可以唔需要加晒全部,但如果加得太多變稀,可可以用慢火煮番杰身)




雞卷裡有粟米仔、甘荀仔

雞卷係用碎雞肉攪勻鋪平加蔬菜卷埋,先蒸(定型)後煎(香d)再加白汁焗

蔬菜唔可以加太多,否則會爆卷




Fans page仲有新blog. Click here--->







新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
ab_chan@ymail.com




沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾