2010年9月13日 星期一

913紀念日晚餐


今日係結婚週年紀念

今年大少爺無特別請假,反正請唔到假去旅行

留晌香港又無乜特別,都係不停行街

所以我留晌屋企專心整晚餐,而且今星期我實在無乜時間留晌屋企,更加煮唔到飯佢食呢

大少爺出年你要補償同我去多d旅行架!

一早起身食早餐出外買材料,終於買齊預備開始整

大少爺下晝不停試探我,每次打電話比我都話:今晚食牛扒?有牛扒食?

本年度既紀念日晚餐唔煮西餐,咁煮乜呢?

花雕蒸蛋白配蘆筍蝦

個蘆筍蝦係跟琴晚電視整既,個汁同蒸蛋白方法跟Annie Leong




無錯!有人估中,係玫瑰豉油雞

我第一次整既







浸雞中




咕嚕斑球

我最愛咕嚕




仲有花膠湯呢!仲有甜品既外賣蛋糕

咁又一年喇!

感覺好快八十歲呢






將你地add為blog友咁你地留言就唔需要再輸入水蛇春

如果想我add你,你就留言比我啦!

咁以後留言就可以唔駛為抽水蛇春去煩惱囉

Fans page仲有新blog. Click here--->







新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
ab_chan@ymail.com


沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾