2010年9月15日 星期三

熱與冷的月餅節


好忙又好累又興奮又緊張
今星期得今日係得閒,我就選擇乜都唔做
但又想煮飯比大少爺食
琴日同查太食lunch,食成四個鐘既午餐,當然開心啦
然後出席一個試食會

聽日就陪準新娘繼姐去整甲
後日先最興奮,因為又係做姊妹前一夜,一齊晌酒店過夜,但實則去吃喝玩樂
其實我好鍾意同佢地一齊過夜既感覺,因為好似細路時去camp
你會見到各人另一面
例如…呀茄著短褲仔、呀吱條腿、繼姐既hea、無畫眼線既我、同埋成隻雞蛋咁既事頭婆

好似細個學校去camp見到無帶con要帶眼鏡既老師、著睡衣既小玲、同踼拖既校長

亦因為咁,我就好似細路預備去camp咁,興奮莫名呢

我要休息一下,不如講下月餅節既月餅丫

好榮幸,除了表弟先生既扮晒連根拔月餅外
連根拔月餅,連根拔浮誇既紙袋
加一個無限驚喜既電腦膠袋
最後係雙黃蓮蓉月餅,心思無限,驚喜過千啦啦啦啦,哈

仲有係有兩個品牌送月餅比我試味

就同大家分享下,兩種唔同品種既月餅呢

首先City's super今年推出自家月餅
當初我聽到時會諗:下?出月餅
之後就拎番屋企試味
返到屋企見咁大盒開來睇,有一盒8個既迷你月餅
有北海道紅豆、燕窩白蓮蓉、低糖蛋黃蓮蓉同低糖蛋黃白蓮蓉





另外仲有兩個係"果匠茶屋"出品既日式月餅

我首先係試紅豆月餅,個餅皮好香
講真我平時唔食蓮蓉之類既,但因為月餅個餅皮香,所以又會愛月餅

分幾日試味

北海道紅荳無想像咁甜,又有紅荳粒,唔錯

再試低糖白蓮蓉,唔太甜,無一般咁甜,good

燕窩白蓮蓉 ,唔太甜,燕窩餡有d煙 un感,都唔錯

總括來講都係幾好,你地可以去試味選擇下,我見有得試味

鍾意先買呢,佢小甜得來餅皮好香,都得我歡心





跟住"果匠茶屋"出品既日式月餅





目前為止我試黃色呢個
個皮有少少奶黃味,裡面係紅豆同埋原粒我最愛既栗子




綠色既當然係綠茶味,裡面都有栗子架!
我會晌中秋先食呢


跟住琴晚Haagen-Dazs又邀請試味

今次就係好唔同既雪糕月餅,我未試過雪糕月餅既

今次第一次呢





同Vanlily、愛雪糕既Tan Tan去試,內餡原來係vanlily最愛既焦糖果仁雪糕啊

等我copy個介紹先

全新「金醉」法式脆心雪糕月餅    精心製作打造至臻完美的矜貴享受
Häagen-Dazs™今年臻情獻上金醉脆心雪糕月餅,全球限量1,000盒 (每盒價值港幣$1,000)
為最尊貴顧客帶來難忘的團圓佳節。
「金醉」禮盒內包括20件雪糕月餅臻品
當中包括4件獨一無二、氣派非凡的法式呍呢嗱脆心雪糕月餅,以及16件精緻造型設計﹑配以頂級雪糕的迷你月餅。

此外,16件精緻造型設計的迷你月餅,外型華麗獨特,當中配以花好月圓的主題外,外層朱古力亦採用999.9純度的完美噴金點綴,矜貴非凡。配上金箔果仁粒,每一顆均經人手精心挑選的果仁粒,外觀一致,以締造至臻完美的月餅臻品


呢個就係喇!好大個下,裡面有焦糖果仁,裡要有煙un感覺


其實無想像中咁甜,個脆古力都幾好味

焦糖同果仁真係唔錯呢





為了讓顧客一次過臻享三重層次分明的妙脆口感,在時間控制和製作技巧上絕對是一絲不苟,Häagen-Dazs™先將杏仁焗脆,再以糖炒香,用天然糖衣包裹香脆杏仁,以確保醇香杏仁在低溫中依然保持原味及香脆可口,最後加入榛子果仁醬和呍呢嗱雪糕,過程中確保三種臻美材料平均分佈,令您品嚐每一口法式脆心雪糕月餅,都是完美一致的絕妙醇香口感。

最後多謝Haagen-Dazs送我一盒雪糕月餅





於2010年重點推出嶄新月餅口味「圓滿臻萃」脆皮月餅,打破傳統雪糕月餅以朱古力作外層的設計,一盒6件雪糕月餅包括呍呢嗱及焦糖口味,極具創意地以鬆脆可口的脆皮威化作外層,中間夾著牛奶朱古力或焦糖脆皮,層次分明,先脆後軟,一次過享受三重妙脆醇香口感,妙脆誘惑令人無法抵擋,必然為一眾追求新鮮感的顧客帶來無限驚喜!






將你地add為blog友咁你地留言就唔需要再輸入水蛇春

如果想我add你,你就留言比我啦!

咁以後留言就可以唔駛為抽水蛇春去煩惱囉

Fans page仲有新blog. Click here--->








新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
ab_chan@ymail.com










14 則留言:


  1. 早晨呀 ~
    [版主回覆09/15/2010 11:18:00]早晨!

    回覆刪除

  2. 咁多口味月餅...你食唔食得晒呀
    [版主回覆09/15/2010 11:17:00]要分好多次同埋食到過埋中秋啊

    回覆刪除

  3. 我曾經食過一次Haagen-Dazs嘅雪糕月餅,好好味,不過太貴,唔捨得買了!我好少食月餅架,講過秘密比你聽,我一食傳統月餅就發燒,啲 friends 話我係怪人喎!哈哈 .....
    [版主回覆09/15/2010 11:19:00]哈哈!咁咪同我搭地鐵一樣囉?

    回覆刪除
  4. Mee ...... MeeMoreMore2010年9月15日 上午11:42


    e + 好攪笑 .... 月餅節賣埋 金 x 朱古力 同 藍 x 曲奇餅 啊?!

    回覆刪除

  5. 點解會似雞蛋?

    回覆刪除

  6. 雪糕月餅 looks good n yummy ar.....hehe

    回覆刪除
  7. 依家D月餅越出越多味,真係你想食咩味都有!@@
    不過就唔可以食咁多呀...因為佢D熱量都好勁...@@""
     
     
     

    回覆刪除
  8. 濃情朱古力碰上士多啤梨2010年9月15日 下午1:33


    而家d月餅越出越多款呢..真係有排先試得晒

    回覆刪除

  9. 一盒16件!!!!食到過咗中秋都食唔完呀, 哈哈~

    回覆刪除

  10. 我都準備咗HD既雪糕月餅喺中秋節同屋企分享呢, 係7星伴月同另外3種口味, 希望大家鍾意啦!!

    回覆刪除

  11. D haagen dazs 果然係鑲金,我冇估錯hahahahaha~~

    回覆刪除

  12. 好好味的雪糕月餅, 流晒口水!
     
    Pls add me!

    回覆刪除

  13. 出讓奇華and靚靚Pappagallo$50結婚禮券餅咭 -20% OFF

    網誌分類: 餅咭 |
    圖片 網誌日期:2010-10-17 11:35

    餅咭 - 20% off Pappagallo$50結婚禮券 now $40 only
     


    Pappagallo 結婚禮券 + + 奇華餅咭 20% off coupon - 憑此券於香港PPG專門店購買任何產品(Ice cream and Cake)
    可作$50現金使用,或於香港美國冒險樂園換取價值$80之代幣 (40個)
    Expiry date: Dec 2012
    If you want to get this great deal, please contact joeytang81@yahoo.com.hk
    asap .

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾