2010年9月17日 星期五

榮休前....姊妹篇


噢!聽日又做姊妹,又要去酒店陪過夜
原來9`18好多人結婚

我認識或朋友既朋友同事,甚至琴日去修甲偶遇既小姐都係918結婚

有人一日要走兩場去飲宴

繼姐自己都有兩位同事當易結婚,即係一間公司有3個職員918結婚

今日我又要去酒店陪過夜,執呀執越執越多

過一晚夜好似去旅行咁多野




今晚我會再upload相

呢幾日都為繼姐婚禮忙過不停,琴日陪佢去gel甲、我去拆gel甲、修手甲

整成4個鐘,但都仲唔生性兩個走去行街,哈




我會全程直擊影相,因為....我決定做埋呢次姊妹,榮休喇(除一位晌我心裡面好重要既朋友外)

一來我既朋友已經結晒婚、二來做一次姊妹心力交瘁,實在無咁好精力去應付

所以我要盡記錄低今次,做一個完美篇

今日時間表:

1300hrs:與同過夜姊妹茄、事頭婆食lunch@千両






1400hrs:會合繼姐check in













1430hrs:新娘去取晚裝、飾物
姊妹去...取花球、買鮮花做比新娘頭花、換餅、買濕碎野


1800:行街 (呢班人簡直唔生性,圍埋少少時間都唔放過)(後補相片)

2000:食晚飯(後補相片)

























2200:食糖水(後補相片)

2230:爬返去酒店沖沖涼、做mask..............玩一陣就ZZZZZZzzzzzzzzz(後補相片)








將你地add為blog友咁你地留言就唔需要再輸入水蛇春

如果想我add你,你就留言比我啦!

咁以後留言就可以唔駛為抽水蛇春去煩惱囉

Fans page仲有新blog. Click here--->







新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
ab_chan@ymail.com




14 則留言:

  1. kanas の 潼樂日2010年9月17日 上午10:12


    大少奶,等你嘅全程直擊呀!!!

    回覆刪除

  2. 睇到你既blog每次都好開心~好期待....期待繼姐既結婚流程的相相~ 請問可否add我呀??

    回覆刪除

  3. 我朋友係9月19日結婚
    祝繼姐百年好合, 永結同心

    回覆刪除

  4. 我等睇相呀!

    回覆刪除

  5. 真係好似細個去 camp O甘 high,行程好豐富,等睇你嘅 update,同我祝繼姐百年好合, 永結同心!

    回覆刪除
  6. 濃情朱古力碰上士多啤梨2010年9月17日 下午1:26


    加油呀大少奶...等你既靚相

    回覆刪除

  7. 點解1400果陣會日落O既? 我諗起我唯一一次去酒店陪嫁兼陪訓,都係好多野拎,女性最煩係超多SKIN CARE要帶,仲要帶埋化粧品、睡衣、靚衫、便服、林林嬸嬸野,仲大陣仗過去旅行~~

    回覆刪除

  8. 冇錯,呢一日係全年大旺日,我自己以及同做wedding有關行業嘅朋友呢日全部都要開工^^。係呀!你餐晚飯真係超吸引,好多海鮮食,睇見都流哂口水,可唔可以話我知係邉間?

    回覆刪除

  9. 嘩!你真係好鐘意去海鮮站喎!

    回覆刪除

  10. 張燈罩結婚剪紙好特別好靚喎 。

    回覆刪除

  11. 0的相影得好鬼靚ah!大少奶大少,中秋節快樂!!

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾