2010年9月24日 星期五

鴨仔


今日個blog又upload唔到相

又發表唔到blog,攪一大爛餐後終於...再度重遇你  可喜也可悲啦啦啦

噢!今日整燶對手套,呈現鴨仔狀,呢d咪型囉!

不過…我心痛呢,呢對手套我好鍾意既呢




今日整咖啡戚風,用大量咖啡粉,終於得到我想要既咖啡味

越來越愛咖啡味,我要整多d咖啡味既食物

咖啡粉晌sweetie買,一小包唔駛一次過買一大包

都夠味呢!

但我上次飲咖啡又有頭暈心跳現象








將你地add為blog友咁你地留言就唔需要再輸入水蛇春

如果想我add你,你就留言比我啦!

咁以後留言就可以唔駛為抽水蛇春去煩惱囉

Fans page仲有新blog. Click here--->







新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
ab_chan@ymail.com


my FB:ab_chan@ymail.com

1 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾