2010年9月29日 星期三

改變


雖然,呢個秋天只有幾日涼dd

其餘日子仍覺得熱

但踏入九月

仍然要將鞋換季唔再著涼鞋

堅持著應該唔會令我熱死既新買秋天衫

同埋不停煲湯或滾湯

如果滾湯就滾魚湯

仲記得番茄豆腐魚尾湯嗎?我已經唔再愛

因為你會發現我已經改變

我而家愛上木瓜豆腐魚湯

徹底地愛上,亦因為木瓜魚湯令我有所領悟

等於…

你會希望我寫多d食譜

編輯小姐希望我準時交稿

大少爺希望我唔再痴線

滾魚湯總希望會變白色








將你地add為blog友咁你地留言就唔需要再輸入水蛇春

如果想我add你,你就留言比我啦!

咁以後留言就可以唔駛為抽水蛇春去煩惱囉

Fans page仲有新blog. Click here--->







新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
ab_chan@ymail.com


my FB:ab_chan@ymail.com



沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾