2010年9月6日 星期一

被遺忘的月光


近日開始覺得好乾,有秋天感覺

我個鼻好乾、皮膚質地改變等等…

都令我感覺到秋天已經來臨,雖然中午仍然好熱,但晚上就感到點點秋天呢

亦因為乾,所以我不停想飲湯,近日都不停煲湯飲

但今日我好累,屎蛇爛鱔一輪都已經四點

跟住落街買料滾湯,滾節瓜鹹蛋肉片湯

對上一次飲,已經係十年既事,我自己好少滾湯,只滾魚湯

因我愛老火湯,節瓜鹹蛋湯好似係遺忘了的味覺

再度重遇既時候,一併勾起從前回憶,包括問爸爸:隻月光呢?(湯裡鹹蛋黃)

有時聽到一隻老歌或者撞見舊同學,總會有好多好多回憶

味覺都一樣,再度重遇既味覺勾起一片片回憶

眨下眼…已經一個十年

突然十年便過去   方知歲月冷漠似~水
就算筆跡不會變   紙張不會皺
偏偏想笑   竟會得到灰暗情緒
默然從頭讀過去
一句一句太乾脆   一個一個已粉碎




只要我將你地add為blog友咁你地留言就唔需要再輸入水蛇春

如果想我add你,你就留言比我啦!

咁以後留言就可以唔駛為抽水蛇春去煩惱囉

Fans page仲有新blog. Click here--->







新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
ab_chan@ymail.com




沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾