2010年9月18日 星期六

918


累到甩轆既工作完結,今次做姊妹雖然唔係做全日

因為繼姐係party形式同 lunch buffet

琴晚睡得唔好,今朝六點幾要起身
然後又打點,跟住化妝
一起身新娘子就話肚餓叫麥麥送,但都成個半鐘先到
而我就因為唔食麥當當早餐,而食卷蛋做早餐
但我都覺得時間好緊逼

原本我自己化妝,因為唔想帶太多物件,結果比姊妹mua化
後來去到場地,陽光一照,發現…粉底化深兩個色咁滯,嗚~
跟住我用自己碎粉去補,都係黑左補救唔到!嗚嗚


影相直頭蝦肉色咁,我本身條頸比塊臉深色
但寧願兩截色都唔想用塊臉遷就條頸呢



今日玩兄弟既遊戲唔多

最爆係…新郎加兄弟帶浴帽落Lobby扮火車,仲要扮住火車聲咁行一週

攪到成個Lobby既人都拎相機影低呢幕

多謝新郎哥同兄弟合作


場地係watermark,一間向海餐廳
氣氛環境都好好
不過…晌二樓既臨時新娘房好曬呢







繼姐愛紫色呢




回禮禮物







繼姐祝你幸福快樂,你老公絕對係一個好好好好既人

所以你一定會幸福快樂呢




繼姐其中一個髮型,好靚呀

我超愛蝴蝶結架嘛




餅神負責甜品檯,我無時間去影相,有d相係晌呀妹樹拎既

我每次行過甜品檯都會拎焦糖撻食

好味




自助午餐擺位中




其實款式好多,但我無乜時間影相同食

呢個牛肉好味




總括來講,食物好味

我會再去食飯既地方




甜品都唔錯




之後又轉酒店,本來幾個姊妹訂位晚餐

但累到甩轆,所以就唔訂埋位都唔食,只想返屋企呢

另一酒店房都係海景












將你地add為blog友咁你地留言就唔需要再輸入水蛇春

如果想我add你,你就留言比我啦!

咁以後留言就可以唔駛為抽水蛇春去煩惱囉

Fans page仲有新blog. Click here--->







新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品、講新書
仲會講祕密
有興趣就add me吧:
ab_chan@ymail.com




沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾