2020年4月8日 星期三

偽罐頭


我個人已經無聊到要研究整罐頭魚

話說…那個大少爺去親超市都會睇日本食物罐頭,佢會將佢有興趣嘅都買回家,當然中伏次數都唔少

但偏偏佢晌Aeon搵到罐頭魚係我都覺得好好食,係照燒秋刀魚

味道總覺得係好熟悉,跟住我記起自己做過一個佃煮秋刀魚差唔多味,即係可以改良到啦

屋企冰格有幾條千年鯖魚於是拎來整,做出來味道好近似

甚至做到罐頭魚連骨都食得,包包就咁食都唔怕啃骨

而且個汁都好好味

我覺得自己真係癲得好均勻,哼~




#無聊到扮罐頭
#其實即使唔係扮罐頭呢個做法本身都好味
#最勁係可以食魚唔hur骨
#大少爺唔使再買呢個罐頭魚啦啦啦
#鯖魚攞千年卻用在一時


包包鍾意加上又骨都食得,所以我一定會再整



鯖魚或秋刀魚    4條
(用秋刀更加好,因為夠肥美)


醬油或生抽      50ml

清酒             50ml(可用米酒)

白醋             50ml

味醂             50ml

冰糖             3小粒

水               500ml

薑               幾片

蒜頭              3粒(切片)

乾蔥頭          3-4粒 (切片)

做法:

將鯖洗淨抹乾水,再切成一件件但唔好切太細喎

放入平底鑊煎一煎個皮就可以盛起備用




鑊放入薑片及蒜片爆香,然後加入醬油、、白醋、冰糖、味醂、清酒、水煮滾



加入三粒冰糖,冰糖大約下圖粒既大小



放入魚但唔好攪佢,汁料翻滾後轉細慢火蓋上蓋煮2小時



1.5-2小時候汁應該會蒸發了一半,再開大小小火煮到收汁就完成




*因為用成兩小時去整,所以我一整整多d,咁隨時可以拎比包包做午餐

*可以放入冰格冷臟兩星期應該無問題的




Follow and Subscribe YouTube: https://bit.ly/2Aa2c0R 







沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾