2020年4月20日 星期一

搓bread

隆重呈獻...牛油麵包 (手搓版)
近幾年我都係用機搓麵包
但我一直知好多人想搓麵包但無從入手,又或者搓完就唔係那回事
搓麵包真係一個工程,而搓麵包係手勢合適搓出來先好食
唔知我手法係咪一定正確但搓得到又整得好就可以合格
所以今次用手搓一次比大家參考
睇完條片大家可能會嚇怕,但呢度只不過係濃縮版
搓好去第一次發酵係差不多半個鐘或以上
而今次個麵糰較濕,因為鍾意整奶份高麵包(好食又鬆軟)
條片特登去買"避震器"去拍再自己剪
希望大家Like
大家可以自行搵食譜再用片中方法去搓,或者睇完當過眼雲煙都可以
覺得著黑色衫唔襯條片中途換衫_我好執著的




食譜材料:
高筋麵粉   250g
鮮奶       180ml
糖         40g
鹽         3.5g
無鹽牛油   40g
雞蛋       半隻
酵母       3g

#好鬆軟
 #我知大家想問乜
#圖中薄布我晌日本買
#你可以整自己喜歡造型
#搓圓都有手法的
#點解咁咁咁_成功就係咁咁咁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾