2014年7月29日 星期二

德國寶超級全能煲的....東坡肉

對於個德國寶超級全能煲令我充滿好奇,一個煲真係可以做到咁多?

燉、煮、蒸、煲、炆、焗功能中我最有興趣係炆

明火高壓煲我用得多,但用電既話到底效果會點

我一日裡面經常要做好多份食譜、所以用最少時間得到最好效果對我來講好重要

唔使急 最緊要快,除了我之外相信好多人都合用

尤其有小朋友後,跟本時間都唔夠用

今次試用飯煲整東坡肉,整東坡肉最重要係能令塊肉鬆化

材料其實又比相像中少的

塊肉做到咁都係30分鐘攪掂 ,如果要明火去炆的話,要整塊肉炆透起碼要兩小時以上甚至更長時間



食譜:

豬腩肉    1(其實視符你想要大小,你可以去肉檔時講明你想要份量)

         3

蔥段      數條

八角      4

      60g + 2湯匙

生抽       150ml

紹酒       1湯匙

做法:

將豬;腩肉用繩札實,煲一煲水,薑及蔥煲滾放豬腩肉入內,然後就出水20分鐘


60g + 2湯匙用中火去煮,煮到焦糖色就熄火(這個是糖色,用了糖色後炆出來的肉帶有光澤及顏色靚)


用另一小煲爆香八角及蔥、薑片,加入生抽、紹酒煮熱,加入之前做好糖色,煮滾放入超級全能煲個煲膽內




放入豬腩肉,再加水至蓋過肉面,蓋好煲蓋後按肉類個按鍵,記得個排氣鈕擰去密封

個煲會自動倒數30分鐘



30分鐘後將肉撈氣,汁就回鑊煮至杰身再淋上豬肉上

而家Compass Visa迎新免費送呢份迎新禮品呀:http://bit.ly/1k539vs





1 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾