2014年7月2日 星期三

韓餅

天氣好熱,諗食乜好煩

但我唔想全日都食生冷食物

而且我係d明知山有虎  偏向虎中行既人

你熱咩?我食d更 hot既食物

呢個韓式煎餅好好食,佢外脆帶點 煙un而且好香再加上有泡菜

可惜我將佢反另一邊既時候,提升角度出現o.oo1差池

佢散了

平日d相唔靚我一定out走當無整過

但佢太好食,我一定要開心share食譜

佢真係好好食


泡菜   50g

蝦   1小碗
要令蝦爽可用以下方法:(用生粉摔下d蝦,佢會出黏液
洗走黏液完完全全索乾水
再用少少鹽、生粉撈一撈佢,生少少麻油
最後放回雪櫃雪半個鐘)

大蔥             一支  (你可以轉蔥、或者韭菜)

粟米      隨意

粉漿材料:

低筋粉              60g

糯米粉           30g

泡打粉          1茶匙

水            80ml

麻油      少許

鹽               1/4茶匙

泡菜汁         1湯匙 (即係泡菜裡面既汁)

將所有粉類過篩,然後加入所有材料攪勻

平底鑊燒熱,倒入粉醬煎至香脆




Fans page仲有新blog. Click here and like --->  fttps://www.facebook.com/taisiu9
                   新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
                                                                       仲會講祕密

1 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾