2014年7月15日 星期二

大少奶的狂人孕記

um...收到封面時當然想第一時間分享
但我卻希望晌今日包包3個月時公佈,本書是屬於包包的

花了成10個月去寫成,一點一滴都點滴在心頭

一家幾口既大家姐話:包包真幸福,一出世有本屬於自己既書

"大少奶狂人孕記"將會於明日書展出版,所有收益撥入奶皇包養育基金

從沒想過的,居然會發生!

我並不是你們想像咁樂觀,本身最有潛質成為產後抑鬱熱門人選,但我沒有....

小時經歷讓我逃避去做一個媽媽,但要發生的終會發生


本書同大家分享我既心路歷程、懷孕中瘋狂想法、叫得"狂人孕記"裡面真係癲既
書中食譜有懷孕時覺得最好食既、坐月後必然食既

仲有比無懷孕亦即係懷孕時唔食得既食譜

To:包包,將來媽咪百年歸老,我希望你仍會睇住呢本書去回味媽媽從懷孕至到生了你既每一個細節

我未必係一個100分媽媽,但我係100%愛你

媽媽只希望我在你人生回憶裡面是讓你快樂的其中一個人

我從來無去想自己生你出來就係偉大,我只係想講:你給我的快樂感覺比痛楚多

我要感謝你帶比我幸福的感覺,你要好好愛惜自己生命

只要你愛惜生命,就已經是給我最好的回報

還有,daddy一定比媽咪善良,你不要欺侮他~Daddy只能夠比媽咪蝦

你要尊敬他

感謝主,常存感恩

媽咪上  2014年 7月15日(你三個月大的日子)


275日經歷更年期疑惑

地貧恐慌、鐵面無私鴨咀鉗、白袍症、神經緊張嘔奶消化不良、宮縮奇應丸

肥美奶皇包與本書一同面世,(掌聲鼓勵~深呼吸~給力)

書展:Hall 1C- D02 「大眾書局」



Fans page仲有新blog. Click here and like ---> https://www.facebook.com/taisiu9
                   新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
                                                                       仲會講祕密

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾