2014年7月16日 星期三

早薯

而家日日為食乜早餐而煩惱

因為我早起身

7am起身既生活對我來講不可思議

但早起身好處時間多,可以整呢整路仲可以照顧包包

也要同時間競賽,要晌包包未食奶之前去做想做既事

唔辛苦,但會忙

所以早餐對我來講變得重要,因為我要有精神同體力

同埋要為自己打打氣

d什麼麵包、什麼通粉都唔係我想要

我想要既係好食同款式多

呢個焗芝士薯批係其中一樣

方便撈埋一堆去焗,得咗

其實比小朋友食都得,薯仔、洋蔥、雞蛋、芝士都是有益的


做法簡單

雞蛋  2隻

芝肉  1片

洋蔥  隨意

芝士粉 適量

薯仔   1個

鹽       1/8茶匙

黑胡椒    少許

將雞蛋打發一下、煙肉、洋蔥切粒,加入鹽、胡椒、芝士粉撈勻

薯仔去皮刨絲加入蛋漿中,放入焗模或焗杯

用220度火焗20~30分鐘,視符火力而定

面層可以再加芝士



可以做成一個批,變party food


Fans page仲有新blog. Click here and like ---> https://www.facebook.com/taisiu9
                   新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
                                                                       仲會講祕密

1 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾