2014年7月12日 星期六

懷石料理@灘萬

一家三口既活動,我仍維持正常

即係我會帶包包去我平常去開地方同活動

例如…shopping同食野,哈

不過…帶佢去Fine dining地方都會驚驚地,怕佢哭叫

怕佢騷擾到人

但都要面對的,我要從小教佢去唔同場合、適應唔同既地方

要教佢去fine dining地方要保持坐定定

去灘萬食日本菜,佢有個迷你懷石料理menu

$530一位,相對都算抵食

味道也不錯,招呼都好

Citibank GOURMET PLEASURES PLUS會籍優惠,顧客只需以一個年費便能享受到超過50間優質食府全年低至7折及其他美饌優惠





花生豆腐、番茄果凍配蟹肉

仲有一個凍盤既菜

番茄果凍比我想象中好,因為唔腥但清新


呢個枝豆湯配香魚

個香魚係用一夜干做法再炸,我超喜歡

個湯好清,枝豆加魚肉做成一個丸

日本做既湯真係比較巧究


剌身

蔬菜做煮物

芋頭同南瓜都非常好味



酢物

太刀魚配柚子

因為係時令菜,所以菜式偏向清新

燒物

茄子配牛肉,茄子用上圓茄,配上牛肉

呢個比較濃,茄子燒過配上醬煮既牛肉,剛剛好


雞冷麵

呢個我麻麻地,因為之前既菜式都係比較多冷盤

最尾如果有茶漬飯或者熱烏冬會較好

所以我個人對呢個冷麵麻麻地


甜品:

紅豆蓉西米露配雪糕

但都幾好味

初初我以為會係時食生果或雪糕,但當呢個甜品上時又覺得幾開心

因為一到餐廳就要先餵包包,晌我好肚餓時先叫壽司去頂一頂

拖羅壽司,唔錯!好耐無食過喇


海膽,夠新鮮,大滿足



大少爺熟食人揀既軟殼蟹壽司


大少爺想食西京燒,都幾好食

內裡仍好juicy,味道亦足夠



 Fans page仲有新blog. Click here and like ---> https://www.facebook.com/taisiu9
                   新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
                                                                       仲會講祕密





沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾