2013年3月21日 星期四

不再春虫虫




今日情深深雨濛濛

天氣又涼了

我好憎呢種天氣,香港春天令人苦惱

昨日去對住兩個好友,一個已經著背心既事頭婆,一個仍然堅持好焗但唔熱既車人

對住佢兩個一次一熱既代表,更癲

又焗又熱我仲著錯衫,春季明明係著乾濕褸既季節

偏偏熱死我咁滯


還有每日屋企都要抽濕

仲一定要點香熏,否則腌腌悶悶

呢d天氣最易中招


今日講埋12週年甜品,木糠布甸

其實佢易都不得了,易到好快攪掂

但上次我整,用個春虫虫(蠢)既方法去整木糠,就係用棍dup佢

最後有人提我先醒起…我間屋有攪拌機架嘛,一打就碎啦

今次我醒,我用Fissler支神仙棒,再加我十二度堅持要用既專用膠蓋蓋上再打碎

先唔會鋸木咁d木碎紛飛

人…春虫虫過,就會酉星囉



瑪利餅    200g

淡忌廉    250g

煉奶 50g

雲呢拿籽 半條

糖   半湯匙

做法:6吋

將餅打碎,好碎要木糠咁碎

淡忌廉加糖打至6成,加入雲呢拿籽同煉奶,再打一陣

餅碎鋪底,梅花間竹入模,放入冰格雪硬

*如果唔放入冰格,都可以架!你鍾意就得了,但我喜歡雪硬質感




其實支神仙棒正常唔需要蓋,連打醬汁都唔需要

但係打餅碎實在太粉碎,所以一定要加





5 則留言:


  1. 唔知點解我又入左黎呀!

    回覆刪除

  2. 你只望住我,就唔會癲架喇

    回覆刪除

  3. 其實...直接買個餅碎咪得囉啦~仲有朱古力味添~

    回覆刪除

  4. 好正的飯後甜點

    回覆刪除

  5. 唔落雲呢拿籽得唔得呀....

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾