2013年3月18日 星期一

12年


"去   流逝似金年月 如何令往昔留住~~~~~~~"

昨晚收音機播了葉倩文隻流金歲月,心頭一顫

無論歌既旋律同歌詞都令我不停Loop

呢隻歌係一套戲主題曲,當時係我年紀好小既時候上映

一貶眼就過咁多年,突然有點膽怯,原來…真係過得好快

快既除左隻歌之外,仲有既係…我同大少爺12年喇

12年對於我來講好似好快,我仍停留初初對佢印象,仍停留拍拖既感覺

但對於我自己來講變了好多

由唔識煮,到識、到而家成為一個副職blogger

對於我同大少爺生活裡,都有好多變化,至少佢唔再係"飯盒強"

早幾日大少爺同我講:我唔會食你落肚,因為食左你,只可以食得一次,但以後無好嘢食.........好唔抵

我估唔到佢同我講呢番說話

真係既驚且喜!哈哈

昨晚補慶祝12週年晚飯,堅持自己煮

都唔係什麼大製作,只係開心下咁啦

昨晚餐單:

白酒忌廉煮青口

黑啤燒豬肋骨

麥底免發酵脆Pizza

仲有甜品

如果大家想要各款食譜,我會每日寫出,因為…呢幾樣都好似寫過,我怕你地無興趣呢



Fans page仲有新blog. Click here and like --->   https://www.facebook.com/taisiu9

新facebook acct開始建立,慢慢upload上Fb、講飲、講食、講戰利品
仲會講祕密



12 則留言:


  1. 好有興趣 等待中....

    回覆刪除

  2. 12年繼續保鮮, 真係難能可貴...Happy Anniversary~

    回覆刪除
  3. 12年了~仍停留拍拖既感覺~就真是令好多人羡慕呢!難得難得!再過12年你地都要咁樣啊!
    祝結婚周年快樂!到時你要繼續"哼"

    回覆刪除

  4. 等你食譜呀!Happy Anniversary.仲係咁sweet.我剛過了37個年頭啦!不簡單...哈哈.

    回覆刪除

  5. 週年快樂!
    12年, 外人睇好似好耐(至少我從未試過有12年嘅感情)... 唔知主角會唔會覺得時間好似轉眼就過, 以為係5週年, 原來係12年呢? 如果有呢個感覺, 即係生活幸福快樂... 快樂不知時日過!

    燒豬肋骨係我最愛! 呢個想要食譜呀!!
    呢兩三年我四處尋肋骨, 可惜仲未在呢邊搵到肋骨買... 我會收起你個食譜, 一買到, 即整!!

    回覆刪除

  6. Happy anniversary

    回覆刪除

  7. So sweet aar!!!!!!

    回覆刪除

  8. 12週年快樂! 相信往後那24年, 38年......都是快樂日子^^

    回覆刪除

  9. 繼續保持這心情啊! 不過大少爺真是個幸福的男人, 他知道否?

    回覆刪除

  10. 12年... 快樂 ~~

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾