2016年2月26日 星期五

粟粟

包包四隻大牙出晒後,鬆一口氣佢開始食番野

不過對飯無興趣、菜都一時時食

我當然希望佢多一點,大部份時間都唔逼佢食飯

上次去朋友家拜年,朋友整粟米肉粒飯,包包食好多

我知道…佢喜歡

但係如果要我整,用罐頭過唔到自己關,我睇過罐頭粟米蓉成份都係粟米、鹽、糖

當然仲有好多 E0624700等等添加物

在我立場唔係包包就快2歲=乜都可以比佢食

係應唔應該比佢食,我成日帶佢去街,又帶佢旅行,食好多街外食物

在家都係食得健康d會好d

所以今早我決定自己試整,個食譜易到爆,但出來效果跟本一樣味呢

粟米肉粒飯無得輸


食譜:(做到2份汁)


粟米   2大條或3條

鹽       少許

糖    半茶匙

水       1.5碗

生粉/粟粉/太白粉是但一樣      1湯匙 +水少許

另外…

瘦肉粒隨意,+少許鹽及生粉撈勻便可以

做法:

粟米先蒸或烚  15分鐘(我用蒸既方法原味一點)

將1.5條然後磨成蓉,另外半條起粒粒,咁就更加質感


粟米蓉及粒粒加1.5碗水煮滾,起初會好稀,慢慢煮到濃


將肉粒加入,然後煮到肉粒熟後就加少許鹽及半茶匙糖調味

跟手煮到開始濃既時候就落生粉水,逐少落,邊煮邊攪


跟住就會變成下圖個汁呢!可以只做個汁配魚

一次過煮到2次份量





大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

5 則留言:

  1. 請問你係點樣張粟米磨成蓉?我想加粟米蓉落粥仔俾囡囡食呀!謝謝!

    回覆刪除
  2. 粟米汁正,我又試吓整比媽媽食,她愛多汁飯......

    回覆刪除
  3. 有小小提意,可以用粟米芯嚟滾那1.5碗份量嘅水,物盡其用之餘會更加有粟米味

    回覆刪除
  4. 原來唔會檢閱後顯示只係"好"既留言,讃~

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾