2016年2月2日 星期二

醉易

呢幾日唔見我,真係好忙

一來忙過年,二來又要忙過年前做好晒所有job,三來忙煩惱個仔食飯

呢幾日佢又變回絕食,每餐用隻叉撩幾撩又開始lur、又指手劃腳又擰頭擰髻

我覺得自己容忍力開始下降,望親佢食譜都唔開心

佢又越來越瘦,但無辦法…我已經好盡力去煮比佢食

佢望下一啖都唔食就擰頭,唉

不過…我點都要寫食譜,今次係醉雞

成日見人整,但我來身個人幾抗拒雞扒,整出來又幾好食

加上過年雖然凍,但整定d冷盤小食其實方便自己招呼人的

呢個只需要一枝糟滷(香糟露)、雞扒、杞子就攪掂呢



雞扒先用煮食既白棉繩卷起

然後放入薑蔥水中煮,大火煮起蓋上煲蓋轉小火慢煮15分鐘



然後放入糟露汁中,加些杞子,雪一晚便完成

拆繩切件就得喇,哼





大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾