2016年2月23日 星期二

補藥黨

雖然包包近日好似開番胃口,但絕食呢家野防不勝防

總會有一日殺你一個措手不及

同埋佢唔知幾時會食厭平日喜歡食物

所以學定一兩招以防萬一及萬二的

我堅持包包食我煮既食物,但有時諗完比佢、煮埋都累

自己反而唔知食乜,所以整一個兩母子都食既,一箭雙雕

上網睇到玫瑰小姐個鹹版麵包布丁食譜幾好,可以用菠菜、磨菇、芝士做餡

我食既一半有煙肉、包包食既一半無煙肉但有三文魚

做法簡單、又可以一半我一半佢呢!而且又可以轉移視線食了菠菜都唔知

做人呀媽除了要煮得、捱得仲要諗陰招…媽媽才是補藥黨

食譜:

菠菜         5小棵

磨菇         3粒

煙肉       1片(可略,如果比小朋友食就用三文魚或雞肉代替),又或者好似我咁分一半有煙肉、一半無

麵包       2-3片

蛋          2隻

奶         250ml

芝士       隨意

鹽          少許 (如果純粹大人食可以加黑椒)

做法:

將麵包切大粒,雞蛋、奶、鹽撈勻,放麵包粒入去浸,浸至麵包吸足蛋液



 菠菜先灼半分鐘再浸冰水,然後就榨乾水切碎、磨菇切碎同菠菜一同放入焗盤

煙肉或三文魚都放入焗盤

放入麵包粒及剩下蛋液


放上芝士,然後用180度焗爐焗40-45分鐘






大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾