2016年3月1日 星期二


是咁的,我每日都盡量去諗新菜式比包包

因為我希望佢每日都有新鮮感,同埋我總覺得媽咪責任就係要做好菜式比仔女

即使而家佢未必懂得味道這回事,但都唔可以求其

加上包包之前絕食既一段日子,我希望每一餐只要佢肯食都係有營養既

我上網睇到個豆腐雞肉漢堡,於是就改良成為小朋友食物

臭包絕食後唔太食蔬菜,我就混入雞肉中,加上用豆腐做出來效果比較軟熟

佢不停咁食呢

材料簡單又易做,媽咪真係"哼"得一句句囉


雞柳肉     4條 (或雞肉碎)

豆腐        1/2件

紅蘿蔔粒       適量(先蒸熟)

菜粒         隨意(先灼一灼)

鹽             1/8茶匙

生粉         1茶匙

做法:

豆腐先壓碎,隔去水份備用

雞柳肉用肉搥剁鬆,或可以用刀背大刀拍打

然後可以用攪拌機攪爛或剁爛

加入鹽、紅蘿蔔粒及菜粒順下方向攪



將豆腐放入雞肉攪勻

再放生粉攪一攪就可以做成圓餅狀去煎

*比小朋友食只需要煎至成形、少少金黃色就去蒸多10分鐘

因為如果要煎全熟就會太焦了,所以成形及轉色便可以去蒸

*鹽一定要晌放豆腐前撈勻,否則豆腐會出水的

*如果只for大人食,咁可以加多少少鹽、黑胡椒,配料又可以自己選擇的



包大人食得開心





大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾