2016年2月22日 星期一

牛年

包包最入既4隻大牙一齊彈出,佢好似回復從前咁nice,我真係心情好好

雖然早兩日都仍有不如意既事

加上呢個午餐,我今日應該會幾好的

今日初十五了,幾時先再過新年啊?


明明猴年,我今日偏偏牛年

因為我整了泡菜牛肉年糕卷

呢個係又易整,又零失敗、又乜乜又物物既

重點:好味

一個好味既午餐令全日都心情好(明明人家是早餐,我是午餐)

年糕焗過後面層少許香脆,好好味的,哼



做法太簡單

先收韓國年糕烚一烚至軟身,用牛肉片、加泡菜卷起

做成一串串,灑少許鹽上面,然後用200度焗太約15分鐘(視符火力而定)




大少奶's Delicatessen

宣傳你的專頁

2 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾