2013年2月1日 星期五

背脊骨樂(牛骨湯)


今日有d沮喪、又有d心情煩燥

總之…

唔講其他入正題

話說早前為整生牛河,我膽粗粗去一檔無牛頭既牛肉檔買牛骨

自始知道買牛骨方便又平

於是發奮地要煲牛骨湯

因為牛骨湯有膠質又有豐富既鈣質,加上我唔愛豬,更唔愛豬骨

所以牛骨湯成為我既目標

女生飲牛骨湯好,對孕婦都好好架!我見朋友大肚都會煲來飲的

加雜菜煲更好,我加紅菜頭、椰菜、洋蔥、番茄,放晒入煲就搞掂

如果加個薯仔仲可以吸走湯內既油脂

唉..........人生匆匆地過,轉眼間進入樣樣要滋補既年齡,我唔太喜愛食埋d"專登"滋補品

希望晌生活上無時無刻都能夠補充營養

尤其係膠原,呢樣對於我來講…等於一個3歲小朋友既膠公仔,無佢唔得囉

牛骨湯煲完會有d白色既,



牛骨你可以買大條肋骨,兩條叫牛肉叔叔幫你將冰山劈開,否則點插入個煲呢?

然後加上雜菜,我會加一個紅菜頭,連埋d莖洗淨,然後就煲得

椰菜半個、洋蔥1個、番茄5個、紅蘿蔔1條

薯仔你可以自己加

我用Fissler高速煲,2度速煲1個鐘,再減壓排氣,翻滾15分鐘,下鹽

*普通煲就慢火煲3~4個鐘


牛骨你可以買長條型,又可以買脊骨,今次我用背脊骨

然後出水,跟住就可以煲






5 則留言:

  1. 減肥中的WiNniE-->變左陀b中的靚媽^^2013年2月1日 晚上7:56


    咁我要試下整先得!!

    回覆刪除

  2. 我都要睇吓我呢邊有冇牛骨賣先得

    回覆刪除

  3. 聽日開爐..煲湯!!!!依個湯,有益之餘..重點係平!!!好過啲乜鬼大補湯..

    回覆刪除

  4. 勁易煲喎....

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾