2013年2月2日 星期六

品蠔@ Perfect Option




近年愛生蠔既情度比以往高

香港以前最常接觸到既係自助餐裡生蠔

的確…唔算好食

細個跟老爸去食自助餐,餐廳會提供大隻既生蠔,肉質肥美既美國品種

大大下就開始接觸澳洲蠔,當時我迷上了,因為澳洲蠔比較爽,海水味剛好

再耐d就開始品嘗法國蠔,法國蠔唔大隻,唔係人人都追求既肥美,而係細size但海水味豐盈

今次我又食生蠔了,今次perfect option提供幾款新款蠔我

詳細資料可以睇:
https://www.facebook.com/PerfectOptionZ
首先3款中我最喜歡第一種



Majectic

好味到不得了,佢入口先係海水味,個after taste係勁甜,肉質爽既

我最怕creamy蠔

三隻中我最喜歡呢隻







第二款 La Maison

佢短小d,蠔味重,但唔似第一隻有個甜味

如果喜愛蠔味重d會喜歡呢隻







第三隻係:Ostra Regal

呢款蠔味重,都有甜味,但又未夠第一款Majectic咁甜

佢肥d又圓d,都係可以歸入我喜愛之列









當然,如果自己order蠔回家要識得開

其實唔難,但要小心蠔碎





仲有澳洲小龍蝦

呢個生熟兩食都得,我試過生食,甜度同肉質似牡丹蝦

好味!熟食未試




還有令我心猿意馬既…海膽!呵呵





佢地有情人節套餐:抵


















4 則留言:

  1. 減肥中的WiNniE-->變左陀b中的靚媽^^2013年2月2日 晚上8:43

    生蠔要等我生完先可以食啦><

    回覆刪除

  2. 我要食海膽呀.....

    回覆刪除

  3. 正﹗全部係我至愛﹗

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾