2013年2月8日 星期五

南乳炆走肉(南乳齋)


Hi~過年人人都忙

其實今個星期我有樣野係忙緊,就係每日上醫院送湯比我好朋友飲

但好感恩,佢今晚可以出院,今晚送多次湯要佢好好努力自己煮喇

剩下兩日時間,我當然忙到甩轆,但至少我可以放心收爐了

收爐前整既係南乳齋

其實我信主後初一都唔會食齋,但新年都要煮定一個齋菜

而且我跟本就係想食豆卜同南乳

最鍾意枝竹、豆卜、同南乳味

就快蛇年喇!祝各位唔好遇上笑騎騎放毒蛇,又唔好遇上洞裡赤煉蛇(王老虎搶親學番來的)




4 則留言:


  1. 祝蛇年行好運,事事順利,得心應手,身體健康,心想事成,步步高陞

    回覆刪除

  2. 新年快樂呀~ GOD BLESS!

    P.S. 我跟你個食譜整蘿蔔糕, 廿幾歲女第一次整, 好正!!! 澳洲D所謂蘿蔔糕, 粉多味精多料就勁少! 今年的起心肝自己黎, 真係好好食!! (不過刨同切蘿蔔原來好攰架....!!)

    回覆刪除

  3. 可唔可以教吓點整!超愛吃南乳齋!

    回覆刪除

  4. 我都鍾意食架!!!!!

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾