2012年6月15日 星期五

沙拉熱鍋上的肉(附沙拉骨食譜)


原本今日去別墅,vanlily屋企玩架!由早玩到晚

打算二人世界東南亞

兩個勁玩煮野

但我一江鼻水向東流,為免傳染陳仔,vanlily又叫我多休息

結果…留晌屋企,的確我仍需要好好休息

亦唔想帶病菌比人,而家d病菌唔係人咁品

留在家,當然煮下飯仔,於是諗一樣最想整既野比自己過下手癮開心下

結果…沙拉骨

我同大少爺都喜愛既

個肉既顏色幾靚,今次有落老抽去醃

個醬用左沙律醬、鍊奶同糖

原本唔打算用鍊奶,我人生最怕係…鍊奶,但我先用沙律醬加糖,發覺仲爭少少,可以更好

於是死死氣加少許鍊奶,加完後…這個世界不一樣了




食譜:

新鮮豬扒    4件或金沙骨

醃料:(可以用自己本身醃法,始終醃肉隨手加落係最好,但老抽一定要落)

生抽  半湯匙

老抽  2茶匙

糖  1茶匙

薑汁  2茶匙

酒   1茶匙

胡椒粉少許

生粉 1.5茶匙

沙拉醬:
沙律醬   2湯匙

糖     1茶匙

鍊奶     半湯匙

做法:

將豬扒洗淨剁鬆切件,索乾水,加醃料撈勻,醃3小時以上

將豬扒半煎炸或炸或煎至熟,撈起備用

清理個鑊或者換鑊,因為個鑊稍有污糟會影響碟沙拉骨賣相

開火,唔需要再落油,先放豬肉兒兩兜,再將沙拉醬所有材料撈勻倒入肉中快手兜勻至每件肉上汁

*我選擇將肉先放,再加汁兜係因為怕煮焦個醬,因為有糖有沙律醬易焦!




9 則留言:

  1. :+:+:涼粉子:+:+:2012年6月15日 下午8:56


    我又係第一個~???唔該煮多D飯飯丫~~~見到都覺得好開胃~~

    回覆刪除

  2. 呢個我家少爺最 like

    回覆刪除

  3. 最中意食ed有汁既骨

    回覆刪除

  4. HELLO!想問下,薑汁. 酒, 胡椒粉 係咪一定要加架? 如果要加酒係用咩酒?
    THANKS!!

    回覆刪除

  5. 大少奶, 好喜歡你的文字 ^.^

    回覆刪除

  6. 沙拉骨,我鐘意食呀!

    回覆刪除

  7. 原本要加錬奶ge!!!thank you!!!

    回覆刪除

  8. 我今日試左煮....超讚AR!

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾