2012年6月9日 星期六

7788


病好得7788,開始感覺悶,但仍是力不從心

7788係開始身痕、手痕、有肚餓感、有點兒想街

但仍被藥物所控制,好累、肚餓但無胃口、想出街但無力

我要呢幾日盡快康復,過幾日又過澳門了

唔想大少爺又無住家飯,晌雪櫃有雞翼,於是整燒雞翼

想問呢…你地有無見過橙色雞翼?晌燒臘店同叉燒一齊賣,橙色既、偏甜,但d肉又死實實既呢

我好鍾意食橙色雞翼架!但明知無益,佢d橙色擺明用好多色素去醃,醃完燒

明知無益,近年唔敢再食呢

我用海鮮醬醃雞翼就係希望有橙色雞翼既味道

味道確似,可惜唔係橙色呢

唉…好悶,好想快d完全好,聽日睇怕都唔出得街鳥~~~~~~~~~~~~~~~~

我想..............好似海鷗飛飛萬里
傲遊在天上遠飛....我願遠飛
我想..........飛到天邊的的盡處
夕陽下千萬明媚
世上樂園地






9 則留言:


  1. 好番就可以去玩囉!

    回覆刪除

  2. 你不如試吓中醫啦!

    回覆刪除

  3. 我都好鍾意食O個隻橙色雞翼!

    回覆刪除

  4. 我知你講咩雞翼呀 ~~ :)
    我都好鍾意食架~~

    要快 D 好返過大海先開心喎,take care !!!

    回覆刪除
  5. 寧靜中的不寧靜2012年6月11日 清晨7:47


    有時覺佢死實實都好好味~

    回覆刪除

  6. 橙色果隻燒雞翼,我細妹都好鍾意食架,不過近幾年都好少地方有得賣喇

    回覆刪除

  7. 忍一忍啦, 很快就好

    回覆刪除

  8. 你講起d橙色燒雞翼, 我細果(小學時代) 成日食架....不過近年又好似無見到有得買喎!!

    回覆刪除

  9. 我都好鍾意橙色燒雞翼架

    記得以前細個食既係紅紅地不過都好好味

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾