2009年4月11日 星期六

大長tea@JW


是日大長tea

今日夢幻組合:我、烏GG、呀茄、呀妹diana去JW大長tea

JW星期六既tea buffet係由 1pm~6pm

之前同大少爺去過-->Tea buffet @ Jw marriott

大長tea適合我們這一家去,因為永遠有講唔完既說話

不過…大長tea完,依然覺得仍然未夠

到底我地係咪要去離島租間渡假屋住番晚呢?

事先聲明:以下相片既食物係我哋4個人共同食既食物

我係影晒咁多以供參考




好鍾意呢個茶櫃




有creme brulee茶







今次去有mix juice飲,But....我覺得單一味道會較好呢




其實有剌身,但我只揀赤貝食




鹹點都幾好味呢




噢!parma ham




自選配料既粥,我覺得今次少餡料揀,之前多選擇呢

呢碗係帶子粥

烏GG破紀律食咗4碗粥啊




呢個風乾牛肉薏米湯好好味




mini sandwich. ,waffles




噢!其實有好幾款大蛋糕,有芒果mousse, cheese cake, dark choclate mousse.......

但我無食,只食小甜點呢幾款都好味呢




crepes退步喇!以前無論dinner,lunch buffet我都覺得即製crepes好味

今次有點失望




呢碟呀妹既,佢話椰子熱情果mousse好好味呢!

果片小古力,有食緣都有得賣啊




其他小甜點有,綠茶蛋糕、燕窩蛋撻、藍梅mousse仲有HD雪糕




餐茶我要 stawberry iced tea

好味啊




之後去行一陣街我就走喇!夢幻組合下次幾時可以再大長tea呢?

要等呀妹返來呢!

1 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾